söndag 2 oktober 2011

KIKO 237 Red Glitter

Dags att visa mitt andra lack från KIKO Make Up Milano, nr 237 "Red Glitter" Här har vi en rosa-röd bas, fullt med guldigt glitter, vilket gör att det ser orange ut enligt mitt tycke. På nedersta bilder syns blandningen ganska bra, även om bilden inte är den bästa. Det är skirt, och med fyra lager blir resultatet som här. Jag gillar det! Torktiden var bra, och det sitter bra, precis som Blueberry Glitter





"Red Glitter" is my second polish from KIKO Make Up Milano. This is a pink-red base with a lot of golden glitter. This mix makes it look orange, but you can see the combination at the last picture. Just like Blueberry Glitter, it dries fast, and I wore it several days. Four coats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!