söndag 23 oktober 2011

China Glaze Mistletoe Kisses

Nu är det dags för ett China Glaze igen. Det är på tiden att damma av Mistletoe Kisses från 2010 års julkollektion. Den är förbannat läcker! Och jag som inte tycker om grönt har burit det här sedan i onsdags förmiddag, och gör alltså fortfarande.

Knallgrön bas fylld med silvrigt glitter. Det glittrar som bara den, och sitter som berget. Kolla nedersta bilden, den är tagen idag, alltså på dag 5. Endast lite tipware. Jag behövde tre lager för ett täckande resultat.




It's time to try on lovely Mistletoe Kisses from last years christmas-collection. This is incredible, and I (who don't like green) have been wearing this one for five days, and I'm still wearing it.
Green base with silver glitter. I needed three coats. Last picture is taken today (day 5) and you can only see some tipware!

4 kommentarer:

  1. Den är ju verkligen jättefin! Kanske dags att jag plockar fram min också.. :)

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag verkligen att du ska göra :)

    SvaraRadera
  3. Det där har jag också tänk damma av nån gång. Fattar inte varför jag låter så många fina lack bli stående. Ser väldigt läckert ut.

    SvaraRadera
  4. Ja det är konstigt det. Som om man väntar på att rätt tillfälle ska komma för att prova de fina.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!