söndag 16 oktober 2011

Chanel Graphite

Det här ser verkligen ut som grafit. Snygg mörk silvermetallic med små glitterpartiklar som går i guld och även lite av regnbågens andra färger om man tittar riktigt noga. Det ser lite duokromt ut i vissa vinklar. Lätt att lacka med, och två lager blir alldeles perfekt. Torkar dessutom snabbt som attan.




This really does look like graphite. It is a dark silver with metallic finish that contains small glitter af gold and even the rest of the rainbows colours, if you look closely. It almost looks duochrome. Two coats, dries quickly, and I just love it.

4 kommentarer:

  1. Vad snygg den är! Jag är så sugen på detta och peridot men jag kan nog bara köpa ett av dem och det är så svårt att välja vilket jag vill ha mest... ^^

    SvaraRadera
  2. Detta är verkligen jättefint!
    Jag har denna och vill också ha Peridiot.
    Tur att det är både födelsedag och jul snart ;)

    SvaraRadera
  3. Ja de är båda fina. Har dock inte sett Peridiot live så jag kan tyvärr inte uttala mig om det :(

    SvaraRadera
  4. Det här är en av mina nya, lite större, lemmings. Som tur är så är den inte svår att få tag på, men jag måste fortfarande samla mod till att betala så mycket för ett nagellack.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!