fredag 28 oktober 2011

China Glaze Ring in the Red

Första lacket till rakning från årets julkollektion Let it Snow är vackra Ring in the Red. En ljusröd skir bas full med både rött miniglitter och lite större glitterkorn. Hur snyggt som helst, och det riktigt glöder om tassarna! Skirt som tusan var det dock, så en idé till nästa gång är nog att lägga ett rött lack under. Här är fyra lager. Bra start på kollektionen!




Dark picture, but here it really glows!
The first polish from this year's christmascollection Let it Snow is Ring in the Red. A bright red sheer base full with both tiny and bigger red glitter. So very nice, and it looks like my nails are glowing! It is pretty sheer, so next time I think I'll have a red base first. This is four coats. Great start on the collection!

5 kommentarer:

  1. Tror inte det kommer bli mitt nya go-to lack när julen närmar sig, men jäklar vad snyggt det ser ut att vara! Längtar tills det dimper ner i min brevlåda.

    SvaraRadera
  2. Förstår att du längtar! Svårt att få fram på bilderna hur snyggt det är.

    SvaraRadera
  3. Jag behöver inte den här kollektionen! Jag behöver inte den här kollektionen! Jag beh.. älskar det här!

    SvaraRadera
  4. Oh vad fin den ser ut! Vill också haa.. *önskar*

    SvaraRadera
  5. Kajalpennan, bra försök ;)

    Annie, det är ju jul snart. Det är helt ok att köpa klappar till sig själv ;)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!