tisdag 1 november 2011

China Glaze Glittering Garland

Glittering Garland är mitt andra lack ur kollektionen Let it Snow. Äntligen känner jag att jag kan bära gröna lack utan att tycka att jag inte passar i dem. Och det är tur, för det här är verkligen fint! Ett mörkt skogsgrönt lack med grönt macroglitter som drar åt det guldiga hållet. Som en glittrande krans, som utlovas av namnet.

 Först tänkte jag inte köpt det här lacket, för jag fick för mig att det var väldigt likt Mistletoe Kisses men det är ju inte alls samma. 2 lager, lättlackat, snabbtorkat och sitter bra. Jag älskar det.






The second polish from Let it Snow collection. I finally feel that I can wear green without thinking that it doesn't fits me. Luckily, because this is so nice! Dark forest green with golden green macro glitter. Like a glittering garland.


It was close that I skipped this polish, because I thought it would look like  Mistletoe Kisses but it is not the same at all. 2 coats, and I love it.

7 kommentarer:

  1. Snyggt! JAg har tänkt mig att denna är som Jolly Holly från förra året, fast emd glitter istället för skimmer ^^

    SvaraRadera
  2. Tjusigt! Ännu ett nagellack som blir svårt att stå emot. :-)

    SvaraRadera
  3. Annie, jag har tyvärr inte Jolly Holly... än ;)

    Jossan, lycka till!

    SvaraRadera
  4. Det ser väldigt vackert ut. Jag blev så besviken när jag såg promobilderna på den här kollektionen men nu när de börjar dyka upp på bloggar är det flera lack jag mer än gärna skulle köpa

    SvaraRadera
  5. Håller med dig. Men jag blev glatt överraskad :)

    SvaraRadera
  6. Glittering Garland >>>>>>> alla andra gröna jullack någonsin (är jag rätt säker på)!

    SvaraRadera
  7. Det är riktigt läckert tycker jag :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!