söndag 6 november 2011

China Glaze Tinsel Town

Jag fortsätter på julkollektionen och näst ut är Tinsel Town. Ett fantastiskt snyggt grå-glittrigt lack. Det är både mindre glitterpartiklar och större hexagoner i, och namnet Tinsel Town är verkligen passande. Tänk er en mörk stad fullt av gnistrande lampor... Två lager lack ger täckande resultat och ett lager topplack gjorde ytan lagom slät.




Next polish from Let it Snow for me to show you is Tinsel Town. A beautiful gray-glitter with both medium glitter and bigger hexagons. Tinsel Town is a fantastic name for this polish. Just think of a dark city with plenty of sparkling lights... Two coats and one topcoat is needed for a good finish.

2 kommentarer:

  1. Vill ha! Har varit slut ända sedan jag bestämde mig för att jag skulle ha det.

    SvaraRadera
  2. Jäkla skit! Finns ju dock på Ebay, men det blir ju genast lite dyrare om man bara ska ha en produkt...

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!