torsdag 13 oktober 2011

Orly - Fancy Fuchsia

Wow... Jag är helt förstummad! Jag har rosa bubbelgum på tassarna. Det var helt sjukt svårt att få till den rosa nyansen på bilderna, men efter lite redigering blev färgen bra, och därav den konstiga färgen på mina fingrar. Hur som helst så är bilderna rättvisa gentemot nagellacket :)

Det här är så himla coolt, och två-tre lager krävs för ett jämnt och fint resultat. Jag shabbade lite med penseln så jag behövde tre. Jag känner mig som en bimbo i detta bimborosa lack. Och jag måste erkänna: jag gillar det ;)



Wow, bubblegum! It was really hard to get the exact color on the polish, but some editing made it! Forgett about my pink fingers, the most important is the nails. I have three coats, and really feel like a bimbo in this bimbo-pink polish. And, I have to say, I like it ;)

2 kommentarer:

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!