onsdag 26 oktober 2011

Essence Tryin' to be Cool

Fasen vilken häftig färg. Systembolags-påse-grönt. Exakt den färgen, skitsnygg. Men, det är också det enda. Jag har gett det så många chanser, för att jag vill verkligen att det här ska vara ett bra lack, men det är det verkligen inte. Det håller inte ens ett halvt dygn. Inte på mig åtminstone. Redan efter några timmar har det chippat på fler än en nagel, varje gång. Det är dock lättapplicerat och två tunna lager räcker. Men vad gör väl det när det inte sitter...





What a nice color! Just the same color as our swedish liqour store (if that says anything to you). Unfortunatelly I can't even wear it for more than a few hours before it have started to chip. Maybe this is just a combo with my nails, I don't know. Good to apply, though, but that doesn't really helps in this case.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!