måndag 26 september 2011

KIKO 277 Blueberry Glitter

KIKO Make Up Milano har gjort rätt många snygga lack, och jag har äntligen lyckats lägga tassarna på några stycken. Först ut att visas på bloggen är nr 277 "Blueberry Glitter". Ett alldeles underbart hallonrött lack, med massor av små, blandade röda glitterpartiklar i som glittrar som bara den! Så himla, himla läckert!

Det är ganska skirt, och jag hade fyra lager. Det sitter bra också, och jag bar detta lack i fyra dagar utan att tröttna :-)

Rättelse: Jag publicerade det här lacket som "Rose Glossy" vilket inte var korrekt. Sorry! :)




KIKO Make Up Milano have made many nice polishes, and I have finally layed my hands on a few. This is 277 "Blueberry Glitter". It's a lovely raspberry-red polish with a lot of red sparkle, that really sparkles. Four coats, and I wore it for four days without getting tired of it :-)

Correction: I published this polish with the name "Rossy Glossy". By bad, Sorry! :)

2 kommentarer:

  1. Det ser syltigt ut :-) Funderar på om det kan vara en blandning av Strawberry fields och raspberry festival?

    SvaraRadera
  2. Syltigt var en bra beskrivning :-) Ganska nära raspberry festival rent färgmässigt, men det är mer rött än strawberry fields. Jag gillar det supermycket :-)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!