tisdag 6 september 2011

Misa - Fountain of Youth

Vackra Fountain of Youth... Att jag inte visat det tidigare... Jag har burit det rätt mycket, men aldrig förevigat det på bild verkar det som. Men nu har jag det! :)


Det är så snyggt. Diskret fast jag kan ändå inte slita ögonen ifrån det. Ljusgrönt, nästan lite "mintigt" med ett fint skimmer. Fick tyvärr bara till en okej bild. Alla andra ser för ljusa och nästan blå ut. Den här är rättvis... Tre lager måste läggas på. Med bara två syns penseldragen mycket och det är rätt så skirt.

Fountain of Youth is a smooth, bright minty green with a subtle shimmer. Can't believe I haven't showen it to you before, but now I have :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!