måndag 19 september 2011

China Glaze Let's Do it in 3D

Ojoj.. Let's do it in 3D är så fantastiskt fint. Massor av holo, och en snygg grå bas, vilket gör att det är snyggt även i skuggan. Det krävs inte jättemycket ljus för att effekten ska komma fram, och när den gör det så är det nog det finaste holot jag burit. 3 lager har jag på, och snabb torktid.





Wow.. Let's do it in 3D is just lovely. Plenty of holo, and a nice gray base, wich makes it nice even in the shade. 3 coats, and it dries fast. I like it a lot!

3 kommentarer:

  1. Jag älskar det här. Ett toppenlack som alltid funkar

    SvaraRadera
  2. Det där lacket är så jädrans snyggt!
    Och sitter bra.
    Glittrar snyggt.
    Bra att lacka med.
    Lätt att ta bort.
    Assnyggt, skitläckert, underbart, vackert ..
    Ja, jag kan hålla på hur länge som helst ;)

    Puss!

    SvaraRadera
  3. Kan inte annat än att hålla med er båda! :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!