tisdag 28 december 2010

Isadora Combat Khaki

Är nu på besök hos min mamma och passade på att roffa åt mig detta khaki-gröna lack. Diskret och annorlunda. Snyggt!


På bilden ovan ser det grönare ut än på de andra bilderna. Den är inte riktigt rättvis men det ser ut så i vissa ljus.


Dessa två bilder är rättvisa. En snygg grön-blå-grå färg som är lätt att få på jämnt efter bara något penseldrag. Jag har två lager för ett bra täckande resultat.


Formula: Bra. Tjock fast inte kladdig. Lätt att måla med.
Lager: Två, men ett hade nog egentligen räckt.
Torktid: Snabbtorkat.
Färg: Snygg, diskret, annorlunda.

Färgen på nageln stämde överens med vad flaskan utlovat.

Me like!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!