tisdag 21 december 2010

Depend 191

Grönt tycker jag passar nu såhär i juletider... Jag äger inga fler gröna lack, fast jag tycker egentligen om färgen.  Nr 191 är lite åt metallic-hållet, fast inte helt. (Om man kan säga så). Snyggt.


Jag får be er ha överseende med kladdet runt om, jag hade inte tålamod nog idag.


Det ser precis ut som bilderna utlovar, och jag blev positivt överraskad. Det såg faktiskt inget vidare ut (och verkligen inte metalic-aktigt) i flaskan. Men jag var tvungen att prova ändå.


Formulan var ganska tunn, men inte rinnig. Tre lager täckte som på bilderna, alldeles perfekt. De två första lagren torkade ganska snabbt, men det tredje tog lång tid. Som sagt, snyggt och juligt. Nästa blir rött, för då är det verkligen jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!