måndag 27 december 2010

China Glaze Mrs Claus

Julen är här och det ska synas. Inlägget kommer lite sent, men bättre sent än aldrig som man brukar säga. Mrs Claus är först ut i juletid... Det är glittrigt... Och så väldigt glittrigt.


Basen är ganska ljust röd, nästan rosa. Två lager har jag på bilderna men ett tredje hade inte varit fel heller. Det torkar superfort, och jag är hur nöjd som helst.


Det är inte lika skrovligt som andra glitterlack, och med två lager topplack glänser det så man får nästan ha solglasögon på sig ;-)


Lätt att lägga på och det sitter som berget. Me like!

1 kommentar:

  1. Sååå snyggt!
    Jag tycker däremot att det är ganska skrovligt
    men det gör absolut ingenting för det är så läckert.
    Tror nog att det kan va lika fint på sommaren som vid juletid.
    Me like!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!