söndag 19 december 2010

Color Club Jewel of a girl

Testar nu mitt första (och hittills enda) colorclub-lack, som så passande fått namnet Jewel of a girl. Otroligt snyggt måste jag säga. Mörkt, mörkt lila skimmer.


Jag har fortfarande inte fått in "snitsen" på fotograferingen. Kortet ovan gör inte lacket riktigt rättvisa.


Mellanbilden här får verkligen fram skimmret som är hur snyggt som helst. 


Känner mig skitsnygg om tassarna för tillfället. Snyggt lack, och lite längd på naglarna, äntligen.

Formulan var kanon. Det enda jag kan klaga på är att borsten var lite smal och blev knappt solfjädersformad alls. Hade den varit lite tjockare och mjukare hade det dragit upp poängen ännu mer. Men, snyggt...

Me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!