torsdag 30 december 2010

Creative CND Scarlet Letter

Jag fortsätter lite på jultemat, så här i mellandagarna. Sista gången för denna säsong, jag lovar. Det finns ju så många olika röda så man kan ju ha hur många som helst. Här kommer Scarlet Letter från CND. Klart, rött och väldigt glansigt! 


Jag har köpt en ridgefiller från Mavala, för att försöka täcka mina håliga naglar. Ränderna försvann, men groparna är så djupa så de syns fortfarande lite. Men snart, snart är de utväxta. 


Jag har också köpt mig ett nytt topplack från Seche Vite. Hur bra som helst. Det ger riktigt mycket glans, och är snabbtorkande. Efter två lager ridgefiller, två lager färg, och ett lager topplack, blev resultatet som på bilderna och det var genomhärdat efter ca 30 minuter. 


Formula: Bra. Lagom tjock, lagom rinnig.
Lager: Två ger ett bra täckande resultat.
Färg: Snygg. Klar fast ändå djupt röd. Snygg!

Me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!