fredag 25 februari 2011

Ahoy!

China Glaze har såååå många fina lack. Men det här är alldeles... Alldeles... Alldeles underbart! Jag har burit det i flera dagar nu, och även lackat om med det, men det är så vackert. Jag skulle nog kunna ha det jämt.




Ett Jelly-lack med mörkrosa bas och ett rödguldigt skimmer i. Det ser ut som något som skulle smaka extremt gott om det gick att äta.Två lager funkar fint, men det blir lite mer skirt än på bilderna, där jag har tre lager för att få det lite rödare. Det här är nog mitt favorit-lack so far!

Bilderna är inte riktigt rättvisa. Men solen vägrar visa sig och har inte gjort på flera dagar. Så nu fick jag fota ändå. Ni kan ju tänka er hur vackert det är i solen då? :)

4 kommentarer:

  1. Jättefint!
    Snyggt att du filat naglarna sådär rakt. Det passar dej.

    SvaraRadera
  2. Tack du :) Nu är dom äntligen tillräckligt långa för att de ska kunna vara raka också ;)

    SvaraRadera
  3. Mina med :) Det är fantastiskt!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!