onsdag 16 februari 2011

Knotty

När jag beställde detta lack från Anchors Away-kollektionen, var det för att jag var nyfiken på det. Jag trodde inte att jag skulle gilla det, vilket jag inte gör heller. Tror jag. Kanske till vardags...





Nej, det är nog så. Jag tycker inte om det. Eller? Det ser ut som sand. Fast, som sagt. Det kan funka till vardags. På en arbetsintervju kanske, när man ska se lite seriös ut.

Tre lager har jag iaf på, men det hade inte skadat med ett fjärde. Det var lätt att lacka med, men har en lång torktid.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är sådär. Har sett både bättre och sämre bilder på det.
    Men nja, det ser ut som du har hud ända ut på naglarna, typ ...

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju så... Men ändå kan jag tänka mig att bära det vid nägor seriöst tillfälle. Konstigt :-S

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!