söndag 20 februari 2011

Last Friday Night

Här skulle jag visa min lackning från gårdagens festligheter. Jag har tittat på flaskan länge, och väntat på att få testa det. Som ett barn på julafton ungefär. När jag skulle ta upp det ur min låda (jag har ingen helmer, bara en vanlig badrumslåda) så hände det. Det som jag vetat om hela tiden, att jag någon gång kommer råka ut för. Men inte med detta lacket! Inte innan jag ens fått prova det! Neeej!


Ja, ni förstår ju hur det blir när man tappar en nagellacksflaska i ett klinkersgolv. Jag fick upp det mesta innan det han torka in, men det är fortfarande lite blått kvar på mina annars vita kakelväggar. Jaja, nu är det nog-tjatat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!