fredag 18 februari 2011

Life preserver

Vilket fantastiskt snyggt lack! Vet inte riktigt vilken färg jag ska beskriva det med, men jag får allt ta att försöka. Det är orange... Och rött. Någon blandning typ. I ljuset är det absolut orange, lite åt tangerine-hållet, fast mörkare. Medans det i mörkret ser nästan rött ut. Låt oss för enkelhetens skull kalla det orange. För det är det ju. Typ ;)




Det var svårt att få till bra bilder på detta... Jag fotade massor, men dessa två var de enda som blev rättvisa. Annars drar hela tiden åt den röda tonen. Hade solen tittat fram lite mellan molnen kanske det blivit några fler, men det här duger.

Lätt att lacka med, som de flesta av China Glaze-lacken. Två lager täcker bra som på bilderna.

Jag gillar't!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!