tisdag 15 februari 2011

Lemon Fizz

Detta lack släpptes med kollektionen Up&Away. Lemon fizz, ett passande namn. Citrongult är verkligen det bäst beskrivande ordet.



Färgen är läcker. Något gulare än bilderna visar, men i ljuset blir det så. Jag tänker på paj. Ni vet sån där med citron och maräng? Det vattnas i munnen!

Det var lite svårt att lacka med. Tre lager har jag på bilderna, och det är ändå inte helt täckande på vissa ställen. Det har tyvärr redan börjat chippa på flera naglar, efter bara ett dygn. Synd, för det är riktigt snyggt!

2 kommentarer:

  1. Jag har funderat på att skaffa den sen den kom ut men aldrig gjort det men nu har jag äntligen gjort det. Verkligen på tiden med tanke på hur snygg den är!!!

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen! Den som väntar på nåt gott ;)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!