tisdag 1 mars 2011

OPI - Big hair...Big nails

När jag beställde denna flaska tyckte jag att det var snyggt, absolut. Men inte så mycket mer. Och när jag fick hem mitt kära paket... Mumma!



Det är korallrött med en liten gnutta orange i. Och så är det Jelly! Läckert. Jag får alltid en liten klump i magen när jag öppnar OPIs lack, för att borsten är så himla stor. Men det brukar bli bra ändå. Det här är superlätt att lacka med, och lägger sig jämnt och fint. Tyvärr är det ganska mycket VNL, trots fyra lager. Men, som sagt, läckert. Färgen är grym och det glänser kan jag lova! :)

2 kommentarer:

  1. Jag tror att detta får åka på i dag - ser vansinnigt läckert ut på dina bilder!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är verkligen snyggt! Har burit det sedan i måndags och inte i närheten av att chippa heller.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!