lördag 19 mars 2011

BB Couture - Saloon Girl

Detta hallonröda lack från BB Couture är alldeles... alldeles... alldeles underbart! Det glider på som en dröm, och innehåller massa rödguldigt skimmer som, kanske inte syns så mycket vid bara ett ögonkast, men det ger ett fint djup i lacket.





Två lager var allt som krävdes! Jag blir sugen på sommar :)

Jag har också bytt ridgefiller från Mavala till OPI. Och jag tycker inte om det. OPI är inte alls lika utjämnande, som ni kanske kan se på bilderna? Ränderna är rätt tydliga... Så OPIs Ridge får inga höga betyg av mig..

2 kommentarer:

  1. Opis ridge får inget bra betyg av mig heller. Tror att jag ska byta tillbaks jag också.
    Fast i och för sig, så skulle jag behöva plastic padding för att jämna ut mina gropar ;)

    Jättefint nagellack!

    SvaraRadera
  2. Haha ja du, plastic padding kanske vore något för våra räfflor ;)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!