torsdag 25 augusti 2011

ZOYA Lisa

Ännu ett fantastiskt lack från ZOYA, Lisa från 2010-års Fire-kollektion. Rosa-rött och alldeles underbart! Det är svårt att säga om det är rött med rosa i eller rosa med rött i, så det måste vara en riktigt bra blandning :) ZOYAs typiska glittriga glitter finns också såklart med. Läckert!





Formulan är exemlarisk. Två lager så blir resultatet som mitt, men man klarar sig även på ett om man vill. Jag kan inte sluta glo på mina naglar!


Another incredible polish from ZOYA, Lisa. Pink with red, or red with pink, it's hard to say. The typical ZOYA-sparky-sparkle is also there, of course. Lovely, is the only neccesary word :) 
Application is exemplary. I used two coats, but one is actually enough. I can't stop staring at my nails!

2 kommentarer:

  1. Det där är så himla snyggt!

    SvaraRadera
  2. Ja, riktigt läckert :) Synd att det inte "passar" året om.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!