onsdag 3 augusti 2011

Deborah Milano Sombrero Tan

Min kära pappa var på bröllopsresa i Italien för några veckor sedan, och till min stora glädje så fick han med sig två små sötingar till mig. Deborah Milano är ett för mig okänt märke. Vilken miss!

Sombrero Tan. Jag har lite svårt att beskriva färgen. Physalis är det närmsta jag kan komma. Förslag någon? Färgfullt, men ändå vilsamt för ögonen.




Ett riktigt läckert cremelack, som täcker efter två lager. Det till och med höll sig bra! Det får ett stort plus av mig, och kommer användas flitigt :)


I've noticed that I have a couple of true readers from other countries than Sweden, so I'll give my english a try :)

My dear father was  in Italy at his honeymoon a cuople of weeks ago, and got home with two tiny ones for me. I've never heard about Deborah Milano before, shame on me!
Anyway, Sombrero Tan.. It's hard for me to describe the colour, Physalis fruit maybe? A really nice creme. Colorfull but calm. I needed two coats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!