onsdag 10 augusti 2011

Deborah Milano Stardust

Stjärnfall... Verkligen! Det här är det andra lacket jag fick av min pappa när han varit på bröllopsresa i Italien. Jag måste se efter om det går att få tag i dessa från Sverige också, för de är alldeles underbara. Stardust hör, precis som Sombrero Tan, hemma i deras Prêt à Porter kollektion från 2011.





Metallic med blå bas och gott om silvrigt skimmer. Så himla snyggt! Lättlackat var det också, två lager räckte alldeles utmärkt. Och inte nog med det... Efter fyra dagar hade jag bara lite tipware. Jag är mållös.


Stardust is a really good name for this polish. Stardust belongs, just like Sombrero Tan, in the Prêt à Porter Collection from 2011. My father bought this for me in Italy and I have to look up if it's possible to buy Deborah Milano in Sweden aswell.
It's a blue metallic polish with plenty of silver shimmer, so nice! And easy to paint with, two layers is enough. And why stop there? After four days I had just some tipware. I'm stunned.

2 kommentarer:

  1. Så fint, vilken härlig färg!
    Jag fick paket idag... =)

    SvaraRadera
  2. Ja jag gillar det starkt! Då borde ju jag också få paket snart, yaaaj!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!