lördag 6 augusti 2011

Chanel Vendetta

Här kommer mitt livs andra Chanel-lack. Minns att jag inte var vidare förtjust i det första, men det här... Oj! Utan direkt ljus är det ett nästansvart lack.Men i solen, eller lampljus för den delen, blir det alldeles fantastiskt fint!



Ja ni ser ju den lila nyansen. Riktigt snygg. Och bra att lacka med. Två lager har jag på, och det sitter som berget. Tre hela dygn har jag burit det, och endast lite, lite tipwear.


Vendetta is my second Chanel-polish. I wasn't too excited about my first one, but this is just lovely! Without direct sunlight it looks like it is almostblack, but when the sun reaches out, it becomes dark purple.
Application is good, two coats is enough. After three days there was just some tipwear. Great!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!