lördag 6 augusti 2011

China Glaze Stella

Jag fick fram en skönhet som inte fått se ljuset på ett bra tag.. Det var alldeles för längesedan Stella fick pryda mina tassar. Jag har lagt ut detta lack en gång förut, men jag sög då ;) Stella förtjänar en gottgörelse, så här kommer den!





Så underbart! Plommonlila bas med små, små lila och rosa glitterpartiklar. Det glider på jämnt och fint, och två lager är allt som krävs. En riktig skönhet!


Today I dug out an old beauty who haven't seen the light in a while, Stella. It was way too long ago. I've shown her to you once before, but honestly, I sucked back then ;) She deserves better!
A base of plum, with glitter in pink and purlpe. Two coats, and really easy to paint with. A real beauty!

2 kommentarer:

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!