lördag 20 augusti 2011

ZOYA Edyta

Edyta från Wicked Colletion vintern 2010 är en härlig skogsgrön dam. Skimrar mycket och fint i solens strålar, men utan direkt ljus ser det nästan svart ut. Riktigt snyggt.



Väl på nageln är det verkligen skogsgrönt med guldskimmer, ingen tvekan om det. Men när jag skulle ta bort det var det marinblått och gulskimmer på bomullstussen. Och ja, blått och gult blir ju grönt, så det stämmer väl egentligen, men jag blev lite förvånad. På bilden nedan kan man faktiskt se lite mer av den färgkombon, även om man får anstränga sig något ;)



Som alla ZOYAs lack var det lättlackat, två lager räcker gott och väl, och jag har inga anmärkningar på torkningen.


Edyta from the Wicked Collection, winter 2010 is a forest-green lady. In sunlight, the golden shimmer glows and in shde it looks almoast black. It's a "foresty" green with golden shimmer, but when I took it off, I saw that the colours were navy with golden shimmer. That is visible at the last pic. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!