torsdag 2 juni 2011

Illamasqua Eclipse

Fantastiska Eclipse är ett blåbärs-blått skimmerlack, och oj vad snyggt det är.Det glider på som en dröm och täcker efter bara ett rikligt lager. 





Mina naglar är rätt ojämna, lite fåriga och flisade på tipparna. Jätteirriterande.

Jag började ju använda Nail Balm från Trind för några veckor sedan, och jag måste säga att det känns som att det hjälper. Senast de skivade sig var för ca 3 veckor sedan (då jag fotade Eclipse)... Klart att det blir lite småskivor, men inte som på dessa bilder, när hela naglarna delade sig.

Eclipse är i alla fall urläckert, fåror eller ej ;)

3 kommentarer:

  1. Det är så jäkla snyggt!
    Fick post idag :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig färg! Vill ha några Illmasqua-lack....

    SvaraRadera
  3. Pernilla: Jag vill med ha min senaste beställning. Den som väntar på något gott :)

    Annie: Ja den är riktigt fin. Illamasqua har verkligen lyckats med sina lack :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!