måndag 20 juni 2011

Zoya Tanzy

Mitt första (!) Zoya... Hur har jag klarat mig från att köpa innan nu, har jag ingen aning om. Jag har sett så otroligt många fina men aldrig riktigt fått tummen ur. Köpte dock bara ett, med tanke på att många tycker de är svårtorkade. Men nu är det kört. Skit också ;)




Ett apelsin-orange lack med riktigt riktigt mycket guldglitter. Det är så galet läckert. Synd att inte solen var framme (idag heller) så att det kunde gnistra ännu mer. Men, galet är det ändå.

Måste också berätta att jag fick erbjudande om att jobba kvar på min praktikplats, direkt när skolan är slut. Väldigt roligt, med tanke på att jag har nästan ett år kvar. Skönt att veta att man sitter säkert när det väl är dags att ge sig ut i  världen igen :)

3 kommentarer:

  1. Å, det är jättefint. Jag har precis beställt tre Zoya och har tre sen innan. Dom får du testa nästa gång du kommer :-) Varifrån beställer du Zoya?
    Grattis till jobbet sötnöt!

    SvaraRadera
  2. Ja jag testar gärna! Beställer från samma vi tog från sist. BEställde ett till nu, och tre Nubar :)

    SvaraRadera
  3. Och, tack :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!