tisdag 28 juni 2011

Nubar Reclaim

Ännu ett grönt som jag gillar, fast det här behöver jag inte ens vänja mig vid. Det är ännu en ny favorit, helt sjukt! Nubar Reclaim är så vackert att jag storknar. Grönt med riktigt, riktigt mycket holo i. När solen tittar fram ser det verkligen "påfågligt" ut. Fantastiskt!




Fattar inte att det ska vara så svårt att fånga alla effekter på bild. Visst, holoeffekten syns ju, men inte lika mycket som i verkligheten. Får nog börja använda min mobilkamera igen.

Hur som helst. Lacket är grymt snyggt, och otroligt bra formula-mässigt. Ett enda lager har jag på, och det täcker perfekt. Galet! Det torkar snabbt och sitter dessutom som berget! 

Fick leverans idag. De har duggat tätt nu senaste veckorna, och sambon säger knappt någonting om det längre :) Idag blev det tre Nubar och ett Zoya. Känns som att jag snöat in lite ;)

2 kommentarer:

  1. Det är så underbart. Ibland borde man gå tillbaka till testat-lacken och lacka med lack man redan lackat med men så har man så många nya man vill testa hela tiden. Ojojoj, vilka underbara problem. :D

    SvaraRadera
  2. Haha ja det är jobbigt det här ;)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!