måndag 30 maj 2011

Misa Pixie Princess

Pixie Princess... Passande namn för detta prinsess-rosa lack. Har haft det i lådan ett tag, och använt det flera gånger, men har inte kunnat fånga det på några rättvisa bilder. Jag har ju använt min systemkamera innan, och upplevt att det ibland är svårt att fånga de verkliga färgerna. Men nu har jag bytt telefon till en gammal hederlig Sony Ericson, och deras kameror funkar ju faktiskt kanon!





Ljust rosa bas med en massa microglitter. Den rosa basen är uppblandad med någon typ av persikofärg också, så lacket blir inte riktigt lika prinsessigt, inte mig emot :)

Lättlackat är det, och två lager krävdes. Som vanligt med Misa så är det, på mig i alla fall, segtorkat. Men, den som väntar på något gott :) 

Funkar utmärkt på jobb och andra vardagliga tillställningar. Diskret, men ändå någonting extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!