fredag 27 maj 2011

IsaDora Jeans Blue

Jäklar vad svårt det var att få till den rätta färgen på detta lack. Antuingen såg det nästan svart ut, eller aldeles för blått. Men, jag lyckades ändå rätt bra faktiskt. Namnet säger verkligen allt, Jeans Blue. Kan inte hitta ett bättre beskrivande ord för den här färgen.



Formulan på det här lacket är exemplarisk. Är man lite noggrann räcker det med ett lager. Jag har dock svårt för deras penslar. Det var bättre innan dom bytte storlek på flaskan. Nu är de superkorta och tillplattade som en solfjäder, och mina naglar är lite för smala för den här typen av penslar. Menmen, jag tycker ju om lacket så jag får väl stå ut med lite pill för att få till det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!