onsdag 18 maj 2011

Misa Krystal Water

Jag måste visa nästa lack ur kollektionen Paradise Shore, nämligen Krystal Water. Även det är hur snyggt som helst. Riktigt paradis-havs-blått.




Ser ni det fina skimmret? (Retorisk fråga) Jag kan inte ta ögonen ifrån mina tassar. Formulan var bra, men det var lite segtorkat. Är det så med Misa eller är det bara på mig? Det torkar ju förvisso, men det tar längre tid än jag är van vid. Någon som har något tips kanske?

Två lager har jag på här. Jag kommer nog behöva beställa resten ur kollektionen också, för de jag provat hittills har hamnat på favoritlistan :)

2 kommentarer:

  1. Det måste vara något med Misa och deras torktid. Har också alltid problem med det.
    Är riktigt sugen på lite nya Misa nu. Krystal Water ser ju härligt somrig ut. Vill ha både Paradise Shore och vårkollektionen med pastellerna. :)

    SvaraRadera
  2. Konstigt det där... Det verkar dock inte som om alla har samma problem, så jag undrar vad det beror på.
    Jag är med sugen! Fasen också ;)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!