torsdag 5 maj 2011

China Glaze Coconut Kiss

Snyggt! Riktigt snyggt! Men ack vilken dålig formula... Trögt att lacka med och det hinner liksom stelna inte tiden man drar med penseln. Eller, ja... Stelnar gör det ju inte, men det är skumt!




Penseldragen syns lite också... Egentligen gör det väl inte så mycket. Färgen är hur som helst fantastisk. Det sitter dock inte så bra. Efter en arbetsdag, utan något slitage alls egentligen, hade det flagnat ifrån varenda nagel tror jag. Hoppas på bättre hållbarhet till nästa gång.

3 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att det "stelna inte tiden" ;)
    Förlåt...
    Kan det kanske hjälpa att tunna det lite med Seche restoren?
    Fin färg iaf!

    SvaraRadera
  2. Ja det kanske kan vara en idé... Och självklart ska det stå "stelna under tiden" ;)

    SvaraRadera
  3. Hihi. Det fattade jag väl ;-)
    Känner att jag vill förklara min tyckenhet för alla andra. Folk som inte känner oss måste tycka att jag är en bitch.
    Det är familjär kärlek...
    Ha en bra dag dotra mi <3

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!