söndag 2 januari 2011

Chanel Paradoxal

Chanel Paradoxal är först ut på det nya året. En grå bas med lila skimmer. Det var svårt att få fram den verkliga färgen på korten, men jag tycker nog ändå att jag lyckats. Ett okej lack. Och dyrt. 249 kr var det inte värt, eftersom det mestadels bara ser ut som ett vanligt grått creme-lack.



Två lager ridgefiller har jag under tre lager Paradoxal, och två lager topp-lack.


Det lila är ursnyggt, men som sagt. Inte värt sitt pris.

Formula: Tunnt men inte rinnigt.Torkar långsamt långsamt utan topplack.
Lager: Tre krävdes för att få ett jämnt resultat.
Färg: I ljuset är det jättefint med det lila skimret. Den annars grå färgen är ganska intetsägande.

I flaskan ser det ut att vara ännu mer skimmer, så jag blev lite besviken när jag väl fått det på tassarna.

Me like, men inte mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!