tisdag 11 januari 2011

OPI The show must go on!

Åååh nu kommer det ett igen. Fastän jag hatar det. Tänker på Vänner-Chandlers ex, men jag säger ordet ändå. Oh. My. God! The show must go on är verkligen hur snyggt som helst. Ni får ursäkta kladdet.





Färgskiftningarna är starka...


I vissa ljus är det starkt rosa, och i vissa ljus riktigt orange. (Duokrom om jag har förstått det hela rätt?) Det glimmar som bara den och lyser verkligen upp tillvaron i detta vinterväder.

Det är lätt att lacka med, och den rosa basfärgen är ganska stark, så det täcker absolut med två lager, eller tre tunna möjligtvis. Jag har på tre. Det lägger sig jämnt och fint på nageln och kletar noll.

Me love!

1 kommentar:

  1. Dags för ett nytt lack kanske?
    Inte kan du haft detta i 12 dagar? ;)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!