torsdag 1 december 2011

China Glaze Holly-Day

Då var det dags för ännu ett ur årets julkollektion, Holly-Day. Ett grönt cremelack i all enkelhel, men väldigt snyggt. Jag trodde att jag skulle tycka att det var tråkigt, men icke. Två lager, lättlackat och en bra torktid. Ännu ett grönt jag är nöjd med.





Time for another one from this year's christmas-collection, Holly-Day. A green creme and I thought that this would be boring, but it's not, it's great. Two coats, easy to apply and dries fast. Another green that I like.

3 kommentarer:

  1. Underbar grön, jag måste testa det snart! :D

    SvaraRadera
  2. Verkligen fint! Så synd att jag hoppade över det vid min senaste beställning.

    SvaraRadera
  3. Andrea, har du det liggandes så tycker jag absolut att du ska göra det!
    Brilliant Nail, ja, verkligen synd.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!