lördag 17 december 2011

KIKO Dark Coral Pink

Dark Coral Pink (nr 283)  ser nästan babyrosa ut i flaskan. Lite mörkare kanske. Jag har hur som helst dragit mig för att testa det, av just den anledningen. Men väl på nageln torkar det faktiskt till en mörk korall-rosa creme. Snyggt är det. Två lager krävdes, och det torkar fort. Synd att dessa lack ska vara så förbannat svåra att få tag på i Sverige, för jag hade velat ha många fler!




Dark Coral Pink  (283) looks like baby-pink in the bottle, maybe little darker. I have not tried it on because of that. But, on the nail it dries to a dark coral pink. Fantastic. Two coats and dries pretty fast. Too bad that KIKO is so hard to find and is not for sale in Sweden, because I would like many, many moore!

2 kommentarer:

  1. Jättefint! Inte alls som flaskfärgen.

    <3

    SvaraRadera
  2. Verkligen, fast på ett positivt sätt den här gången :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!