torsdag 7 april 2011

En tub nagelbandsolja...

Jag är lite irriterad. Mina långfingernaglar går alltid av i hörnen. Jag fattar inte varför. Alla andra klarar av att hålla sig jämna och fina (med lite filning förståss) men långfingrarna pallar tydligen inte. Korta och runda vill dom va. Någon som vet vad som kan göras mot såna världsproblem? ;)

Jag har införskaffat mig en nagelbandsolja på tub... Så jäkla smidigt alltså! Det är alltså ingen creme, utan en lite trögflytande olja. Jag är kass på att smörja in mina nagelband när jag är i skolan osv, men nu kan jag göra det överallt. T.o.m på spårvagnen, utan att känna mig som en geek. Eller, ja, ni fattar ;)


Den här är iaf som ni ser, från CSS. Apoteket alltså. 45 kr tror jag att den kostade. Värt det! Jag inväntar även en liknande från OPI. Men, man kan ALDRIG ha för många produkter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!