tisdag 3 januari 2012

Paus

Det har hänt saker mitt liv sedan jag bloggade sist. Saker som påverkar allt, även min passion. Jag är inte särskilt sugen på att göra ett halvhjärtat bloggade, det blir inte bra då. Därför offentliggör jag nu min paus från Nagelfreak. Jag kommer tillbaka, när jag mår bättre, och även passionen om nagellack.

Things have happened since last time I posted. Things that effects everything, even my passion. I will not do a halfhearted blogging, so hereby I make my break from Nagelfreak public. I will be back, when I feel better, and my passion comes back.

3 kommentarer:

  1. Hoppas allt ordnar sig!
    Puss mitt hjärta!

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att höra! Hoppas att du mår bättre! Jag arbetar som Pressansvarig för Orly och tänkte muntra upp dig lite. Skulle vilja ha en mailadress och en postadress om det skulle vara möjligt! Maila till lisa@goodpr.se
    Bästa hälsningar/Lisa goodpr

    SvaraRadera

Kul att du tittade in, och ännu roligare att du nu också kommenterar. Jag ska svara dig så fort jag kan!